Nem Alacak Felek Benim?

muzaffer akgün türküleri

Cemil Demirsipâhi nin yazdığı harika bir eser.Neyimi alacak felek benim? Eserin adı dahi bütün bir şiire bedel.İlk olarak sözlerini verdiğimiz eseri seslendiren, usta sanatçı Muzaffer Akgün.

Bir okkacık balım mı var
Bir dönümlük malım mı var
Bir derdime bin dert dolan
Ne’m alacak felek benim

Ne değirmen ne taşım var
Ne devletli bir başım var
Ne de bir tek kardeşim var
Ne’m alacak felek benim

Dedi boynun eğ hükmüme
Cefa verdi küme küme
Ferman okudu köküme
Ne’m alacak felek benim

Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Kömür gözlü yar mı verdi
Ne’m alacak felek benim

Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Tükenmeyen mal mı verdi
Ne’m alacak felek benim

Senedim yok kalmak için
Dünyadan zevk almak için
Bir can verdi almak için
Ne’m alacak felek benim

Ne’m alacak felek benim…

Yorum Yaz

