Beni Böyle Sev

beni böyle sev  Beni böyle sev seveceksen,olduğum gibi göreceksen… Adını Orhan Gencebay’ın harika şarkısından alan dizi, bir hayli kişinin dikkatini çekti. Dizinin konusu alışılagelmiş bir mevzu olsa da, oyuncuların ve senaryonun samimiyeti insanı diziye bağlamakta.

  Dizinin ana karakterlerini Zeynep Çamcı ve Alper Saldıran oluşturuyor.Zengin erkek ve fakir kızın masumane aşkını anlatan dizide samimi bir hava bulunuyor.Diziyi kurtaran noktada burası.

  Uzun yıllardır dizi izlemiyordum. İnsanların deli gibi dizi izlediği şu dönemde bir tane bile film veya diziye ilgimin olmaması canımı sıkıyordu. Bu diziyi keşfettikten sonra normal insanlardan bir farkımın olmadığını anladım 🙂 

Dizinin Youtube Kanalı : http://www.youtube.com/user/beniboylesevtv

Yorum Yaz

