Yalnızlığı En Güzel Anlatan Sahne – Sadri Alışık

sadri alışık duygusal sahne

Günü gelince elveda gidiyorum şarkısı… Tamam öyle mi ? Tüüh! Dümenci herif. öleceksin diye korkudan ödün paylıyor. Bütün numaran da bunu örtmek için zaten ! Nusrettin iyi adamdı … Üç çocuğu karısı kaynatası , arkadaşları vardı… YALNIZ DEĞİLDİ. İyi kötü sevmiş, sevilmiş ömrünü heder etmemişti. Yaaa anladın mı Kazım. Anladın mı anam babam kardeşim … Arkadaşım Kazım.

Yalnızlığı anlatan bundan daha iyi bir sahne bulabilir misiniz ? Ben bulamadım… Sadri Alışık filmleri adeta define gibidir. Defalarca izlersiniz de duygu yüklü sahneyi göremezsiniz. Yeri gelir aaa bak buda varmış dersiniz. İşte o sahnelerden birini keşfettim.

Sadri Alışık’ın efsane filmlerinden Serseri ‘de geçen harikulade bir sahneyi geçte olsa farkettim. Sahneyi kesip youtube ‘a koydum. Yaklaşık 1 yılda 90 bine yakın insan izledi. Övgü dolu yorumlarda bulunuldu. Demek ki benim gibi çoğu insan da farkedememişti o efsane sahneyi.

Korktum. Evime geldiğimde kapıyı kendimin açacak olmasından, evime girdiğimde lambayı kendimin yakacak olmasından. Bir aynaya bakıp konuşacağımdan. İnsanın sevenleri olmalı şu hayatta. Akşam evine geldiğinde kapıyı açacak bir yari, sıcacık bir muhabbeti olmalı.

Aklımda hiç evlilik yokken bu sahne sayesinde evlenmeyi istedim. Önceleri evlenmeyeceğimi düşünürdüm. Şimdi işime gücüme başlayım hemen evleneceğim 🙂

Amma da klasik konuştum öyle değil mi ?Zaten alayı klasik olan bir blogdan da popüler tabirler beklenemezdi. Bir türlü yaşımı yansıtan yazılar yazamıyorum be 😀 Arkadaşlarım hep dalga geçiyor. ‘Oğlum Mustafa babam bilmiyor senin izlediğin, dinlediklerini’ deyip gülüyorlar 😀 Varsın gülsünler efendim. Popüler kültürün kıyısında seyretmek suç mu . En güzel yol bilinen yoldur :)) Saygılarımla.

Yorum Yaz

